Yükleniyor...

Göztepe Başkentte nefes aldı

Gençlerbirliği'ni penaltılarla geçti

04 Nisan 2026 Cts 18:10 9151
  1. Lig'de Gençlerbirliği ile Göztepe, Eryaman Stadyumu’nda karşı karşıya geldi. Mücadele, konuk ekip Göztepe'nin 2-0'lık üstünlüğüyle sona erdi.

 

Göztepe'ye galibiyeti getiren goller penaltı noktalarından geldi. İzmir temsilcisi adına 39. dakikada Miroshi ve 68. dakikada Bokele penaltı vuruşlarını gole çevirerek takımlarına 3 puanı kazandırdı.

 

Göztepe 6 maçlık hasrete son verdi

 

Bu sonuçla birlikte ligde 6 maç aradan sonra galibiyet sevinci yaşayan Göztepe, puanını 46'ya yükselterek moral depoladı.

 

Başkent temsilcisi Gençlerbirliği'nin ise galibiyet hasreti 8 maça çıktı. Kırmızı-siyahlılar bu mağlubiyetin ardından 25 puanda kaldı.

En Son Haberler Tümü

Fenerbahçe

Beşiktaş

Trabzonspor

"Tamam" denildiği an gelecek

Trabzonspor

Real Madrid Olise'ye talip

Arizona'da nefes almak bile zor!

2026 FIFA Dünya Kupası

Milyonluk imzalar geliyor

Hedef dişli kadro

Real Madrid

İkincilikle yetindi

2026 Dünya Kupası

Fenerbahçe

Rekor kırarak geri geldi

Copyright © 2019, spordb.com | Tüm hakları Spordb.com'a aittir. İzinsiz olarak hiçbir içerik kopyalanamaz ve dağıtılamaz.