Yükleniyor...

Musaba'dan 4.5 yıllık imza

Fenerbahçe'den ilk transfer geldi

24 Aralık 2025 Çrş 18:42 9243

Fenerbahçe'de ara transfer döneminin ilk hamlesi geldi. Samsunspor forması giyen Anthony Musaba artık sarı-lacivertliler için ter dökecek. Hollandalı futbolcunun bonservisi ve sözleşmesine dair detaylar da netleşmeye başladı.

 

TRT Spor'da yer alan habere göre, Fenerbahçe, Samsunspor'dan Anthony Musaba'yı serbest kalma bedelini ödeyerek renklerine bağlayacak. Sarı-lacivertliler, 25 yaşındaki Hollandalı futbolcuyla 4.5 yıllık anlaşmaya vardı.

 

Serbest kalma bedeli olarak 5-6 milyon euro civarında bonservis ödemesi beklenen Fenerbahçe'nin bu ödemeyi, 2 Ocak'ta Samsunspor'a yapacağı ifade ediliyor.

 

Süper Kupa'da 6 Ocak'ta Fenerbahçe ile Samsunspor arasında oynanacak karşılaşmada Musaba'nın Karadeniz ekibinin değil, sarı-lacivertlilerin formasını giymesi bekleniyor.

En Son Haberler Tümü

Fenerbahçe

Beşiktaş

Trabzonspor

"Tamam" denildiği an gelecek

Trabzonspor

Real Madrid Olise'ye talip

Arizona'da nefes almak bile zor!

2026 FIFA Dünya Kupası

Milyonluk imzalar geliyor

Hedef dişli kadro

Real Madrid

İkincilikle yetindi

2026 Dünya Kupası

Fenerbahçe

Rekor kırarak geri geldi

Copyright © 2019, spordb.com | Tüm hakları Spordb.com'a aittir. İzinsiz olarak hiçbir içerik kopyalanamaz ve dağıtılamaz.